sobota, 26 lutego 2011

Jeśli.

Jeśli to prawda. I im więcej mam na głowie, tym wiecej czasu znajdę na zrobinie tego wszytkiego to...
To planuję jeszcze w tym czasie odpocząc.
SDM głośno umila mi czas. Staram się nie zamykac oczu, aby nie porwał mnie wir poezji. Trzymam się trześwości z całych sił z lampką wina na stoliku obok łóżka. Wypełaniam obiecaną pomoc. Obiecałam w końcu. Ksiązki do pracy licencjackiej czekają na mnie cicho. Krzyczy tylko czas dzielący mnie od terminu oddania pracy. Uciekający wciąż. Jutro kolejny raz pokonam tę drogę, którą tyle razy ostatnio przebyłam tonąc we własnych myślach. I czeka mnie tam kolejny egzamin, na który ... przecież muszę znaleźc czas. Aby się nauczyc. Hania ma kończy dziś kolejny rok swojego życia. I nic piękniejszego. Moje szczęście o kasztanowych włosach. Brakuje mi wciąż rozmów z Tobą. Ciebie mi brakuje. Dorotka wyjechał zaledwie wczoraj a mi już brakuje braku miejsca w naszym pokoju.
I jeszcze ...
I jeszcze ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz